Friday, May 1, 2009

JOSEPH FIENNES PLAYS VIVALDI


Click on the image to read the story

10 comments:

  1. Pozdrav! Ovaj novi blog izgleda sasvim fino. Vidim da i dalje neumorno najavljujes nove istorijske filmove. :)) Samo napred. Istorijski filmovi su skoro izumrla vrsta u zapadnoj kinematografiji. Bilo kakva pomoc u promociji tog zanra je i vise nego dobrodosla. Necemo se predati dok ti filmovi ponovo ne zazive. :))(Istocne kinematografije snimaju toliko mnogo dobrih istorijskih filmova da bi zapadnjaci trebali da se stide.)

    Dzozef Fajns je vec glumio u nekim istorijskim filmovima. Cini mi se da je pre par godina glumio i Martina Lutera. A i ostatak glumacke ekipe deluje zanimljivo. Videcemo na sta ce da lici film. Ako ga uopste budu snimili.

    Od novih istorijskih filmova (koji sigurno dolaze) meni padaju na pamet samo Agora (ono sa Rejcel Vejz u Egiptu) i Clash of the Titans koji je bas poceo da se snima. Iako je Clash of the Titans vise fantazijski nego istorijski film.

    ReplyDelete
  2. Eee, bas si me obradovao sa komentom :) Stara ekipa nikako da se prebaci ovamo, a morao sam znas vec kakvih sam imao problema na Spejsu.
    Tu je jedino problem sto se komentari ne vide dok ih ne kliknes :( Ali bar ima vise mesta.
    Da, da Dzozef stalno glumi istorijske likove od Sekspira preko Mletackog trgovca do Lutera.
    Objavili su i prve slike setova sa CLASH OF THE TITANS, ali nisu neke slike pa nisam stavio. Sacekacemo bolje.
    Pogledaj i vest za 1066 to je isto jako cool epik, ako bude snimljen naravno :)

    ONCE AGAIN, WELCOME TO HOLLYWOOD SPY'S SECRET HEADQUARTERS ;)))

    ReplyDelete
  3. evo i mene, nikako da se javim barem.

    Ne volim ovaj istoriski period sa tim gej perikama, ali nikada me seting nije odbio da odgledam dobar film.


    ovaj blog gde god da se nalazi standardno je odlican.
    mozda ne bi bilo lose promeniti pozadinu ako je moguce

    ReplyDelete
  4. pa, Vlado, za tebe je onaj ispod 1066 :)

    E, ne mogu da menjam podlogu, rekoh to, nervira me i ovaj blogspot jer su i ovde opcije za dizajn zastarele. Mogu samo da uzmem neku vec gotovu podlogu, a to necu. Ako hocu sam onda sve ide nesto kroz HTML a ja o tom pojma nemam. Tako da sam stavio crno dok ne provalim da li moze nesto lepse.
    Hvala na komplementu ;))

    ReplyDelete
  5. ali ovde je super stvar sto je ovo sve Googlovo pa se automatski zabelezi kod njih u evidenciji i textova i slika.

    ReplyDelete
  6. Video sam i ja te slike sa snimanja Clash of the Titans... Sacekacemo neke bolje.

    Wolverine je fino zaradio prvog vikenda. Videcemo kako ce proci Star Trek ovog vikenda. Za sada su Monsters vs Aliens najgledaniji film ove godine.

    Dez, onaj film Franklyn koji si najavljivao vec moze da se nadje na internetu (DVDrip cini mi se).

    ReplyDelete
  7. znam, izdao sam naredbu svom agentu za download :) da ga skine sa neta.

    Volverin je u ponocnim projekcijama zaradio isto koliko i Nadziraci, ali ce kasnije biti verovatno veci hit. Ipak je to prizemniji film od dela Zeka Snajdera.

    Jedva cekam ZVEZDANE STAZE.
    Na YouTube kod mene sam stavio najnoviji trejler za GI JOE RISE OF COBRA i to ne deluje lose.

    ReplyDelete
  8. Finally, Dezzy's blog is go! Now get rid of the bif image. You want search engines to do a bit of work :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you come too late with that advice, Blue :)

      Delete
    2. I was down in the dumps back then. Sorry...

      Delete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.