Monday, May 18, 2009

JIM CAVIEZEL AS WILLIAM TELL


Click on the image to read the story

3 comments:

  1. Bas lepo... Vilijem Tel sa Kzevijelom i Svajgerom. Nadam se da ce ispasti kao Outlander, a ne kao vecina ostalih filmova u takvoj produkciji.
    Gledao sam skoro Far Cry sa Svajgerom. Za film koji je snimao Uve Bol je jos i dobro ispalo. Ne znaci to da je film bas dobar, ali buduci da ga je snimao Uve Bol...
    Kako je ocigledno da film nije americki (engleski) iako svi u filmu govore engleskim jezikom. U dve ili tri situacije je ocigledno koriscenje jezickih konstrukcija koje nisu svojstvene (poticu) iz engleskog jezika. Ili to, ili recimo koriscenje izraza koje nije uobicajeno u americkim filmovima. Konkretno, tokom neke frke u filmu jedan od likova se zali kako je prikljestio kicmeni prsljen/disk. Odmah mi je to upalo u usi, iako je sve receno pravilno u engleskom govoru/gramatici. A onda sam se i setio zasto mi je to cudno zvucalo. U 99% americkih filmova lik bi prosto rekao : I hurt my back. I nista vise/detaljnije od toga.

    ReplyDelete
  2. Bice svakako zanimljivo videti epik i iz neke nove nacionalne istorije. Doduse verovatno bas nece biti epik, nego nesto skromnije, ali imena obecavaju.
    Mozda je stvarno povredio disk :)) Uf, ja sa tim stalno muku mucim ...
    Til je u svakom slucaju krajnje cool lik, a inace je i vrlo duhovit sto ljudi obicno ne ocekuju jer deluje zlocesto zbog metalik ociju i plave kose.

    ReplyDelete
  3. inace kod mene na mom youtube kanalu mozete videti nove ultra sveze trejlere za novog SERLOKA HOLMSA (nije me se dojmio jer ne podnosim Daunija Dzuniora, a ni Rejcel MakAdams) i mjuzikl NINE (isto me se nije dojmio jer ne podnosim Peneglupu Kruz) :))

    http://www.youtube.com/user/DAGONIGHT

    ReplyDelete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.