Monday, May 11, 2009

"GAME OF THRONES" ON FILM


Click on the image to read the story

10 comments:

  1. a da cuo sam davno za ovo, jedva cekam. Nisam citao ali kazu da su pesme vatre i leda nemoguce za ekranizaciju, ono pola radnje je su misli likova itd.

    ReplyDelete
  2. pre je najavljivano, ali su sada zvanicno odlucili i odredili glumca. Mada ne znam koliko ce ljudi zeleti da gledaju seriju u kojoj je glavni lik patuljak :) No, u svakom slucaju, epske serije nisu nikada na odmet.

    ReplyDelete
  3. Nije patuljak glavni lik. On je samo jedan od nekoliko glavnih junaka.
    Znaci ipak ce biti film, a ne serija? Inace serijal knjiga/romana jos uvek nije zavrsen. Mozda planiraju da rade ekranizacije kao sa romanima Hari Ppotera.

    Vlado ja ti zavidim sto jos nisi citao Pesme vatre i leda. :) Isto to mi je rekao drugar pre nego sto sam uzeo da citam te knjige. Mislio sam da preteruje...

    ReplyDelete
  4. znaci knjige su odlice, video sam kod nekog lika luksuzna izdanja koja su mu poslali rodjaci iz kanade, preterano izgledaju. Bilo mi je glupo da tako nesto pozajmljujem :D


    kako sam ja razumeo, u pitanju je pilot za seriju, pa ce verovatno zavisiti od njega sta ce dalje da rade...
    Bice zanimljivo videti svakako jos jedan ozbiljan fantasy projekat, u vremenu kada je najzad tehnicki izvodljivo da se fantasy odradi na tv, iz nekog razloga retko se odlucuju da ih prave. A nasa misljenja su ostala podeljena sto se tice Legend of the Seeker

    ReplyDelete
  5. pa nije inace, ali ce u seriji navodno bas on biti glavni lik. Meni se taj glumac ne svidja. Uzasno me je smarao u inace ultra zabavnoj seriji NIP/TUCK

    Znaci losa je knjiga? :)))

    Kako podeljena? I ja sam rekao da je LEGEND OF THE SEEKER dosadan :) ja ga pratim jer mi nedostaje takav zanr. Prvih par epizoda zaista jesu bile sjajne, ali se onda gubi na ritmu i price deluju kao da su samo odradjene, a i setovi i produkcija gube na raskosi. Jedino sto je super jeste zaista sjajan kasting. Nikada nisam video seriju koja cak i za epizodne likove stalno bira vrlo upecatljive glumce.

    ReplyDelete
  6. Slazem se sa Dezom za Legend of the Seeeker. Lepo izgleda i lepo je pocelo, ali...

    Pesme vatre i leda mogu da budu fina TV serija. Sto je najbolje ne moraju cak ni mnogo da trose za njeno snimanje. Tu nema nesto mnogo magija, cudnih bica i neobicnih predela.

    ReplyDelete
  7. Marko, kako to da jos nisi bio do Koloseja da pogledas STAR TREK? Vlada kaze da je bio i da mu je super film :)

    ReplyDelete
  8. pa da chatovao sam sa markom pre neki dan.
    Planirao sam da idem na fanovsku projekciju i da cimnem i njega ako je slobodan, ali ni ja nisam stigao zbog posla.

    Ne mogu da kazem da je film super, ali je verovatno najbolji koji je mogao da ispadne da bi izpunio potrebne uslove...

    ReplyDelete
  9. Bas danas gledao Star Trek... U Takvudu. Nije bas bilo mesta za noge, ali sam slikom i vise nego zadovoljan (za nase uslove). A karta me je izasla 200 din umesto 280-300 u Koloseju. Vlada rece da i tamo (u Koloseju) ima crtica/crvica po ekranu. Ovde (u Takvudu sala 2) je toga bilo najmanje sto sam dosada video kod nas. Ici cu u Kolosej neki drugi put.

    Ja sam bas napisao kratke utiske o filmu u komentarima za ST temu na ovom blogu.

    ReplyDelete
  10. ja nemam ni gde da gurnem noge jer u Subotici biJoskopi gotovo da i ne funkcionisu, za nas je i bioskop sajens fiksn :(((

    ReplyDelete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.